ماهی

ماهی شده بود باورش..

تور اگه بندازن سرش...

میشه عروس ماهیا....

شاه ماهی میشه همسرش.....

..اما..

ماهیه باورش نبود..

تور اگه بندازن سرش...

نگاه گرم ماهیگیر.....

میشه نگاه آخرش.....



نظرات شما عزیزان:

Shahab
ساعت22:04---19 بهمن 1391
سلام

خوب بود ولی خب اون چیزی که درد جامعه ماست رو بگین اینتوری شاید درد های هزار هزار ما ساکت بشه...
پاسخ: درد همیشه هست بهتره متفاوت نگاه کنیم نظر من اینه بازم ممنون واسه نظر سعی میکنم استفاده کنم


selena
ساعت18:54---18 بهمن 1391
خیلی قشنگ بود...در ضمن این طرح که برا هر متن یه عکس مناسب کنارش بذاری خیلی جالبه...مثه متن پایینی

پاسخ: ممنون واسه نظرت سعی خودم رو میکنم واسه مطالب عکس پیدا کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 11:25 | نويسنده : آتریسا |