خخخخخخخ!!!!

 زندگیم خوب بود . . .
درسم خوب بود . . .
کارم رو برنامه بود . . .
تو مهمونی ها تو جمع بودم . . .
خوابم به موقع بود . . .
تا اینکه یه از خدا بی خبری اومد گفت:
واقعا گوشیت اینترنت نداره !؟!؟


خدا ازش نگذره

-----------------------------

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟

گفت کتابشو میخوای ؟

گفتم نه انگشتری ، لباسی ، کلاهی اگر مونده لطف کنید .

----------------------


ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻧﺒﺎﺭ ...
:
:
:
ﻧﺒﺎﺭ ﻟﻌﻨﺘﯽ
ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺎ ﻣﻌﺸﻮﻗﺶ ﺑﯿﺮﻭﻧﻪ
ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ
.
.
.
ﺳﻨﮓ ﺑﺒﺎﺭ ﮐﻪ ﺟﻔﺘﺸﻮﻥ ﺑﻤﯿﺮﻥ
ﻭﺍﻻ ﺷﻮﺧﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ...
ﻣﻦ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﺴﺖ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺍﻭﻥ ﺑﺎ
ﻋﺸﻘﺶ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﻪ؟

اعصاب نمونده واس ملت

---------

ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟ . . . . . . . .

ﺑﻌﻠﻪ ﺳﻮﺍﻟﻪ ﺑﺠﺎﺍﺍﺍﺍ ﻭ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﺍﻻﻥ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ... .!


ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺣﻤﻮﻡ ﺭﻓﺘﻦ ﯾﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻝ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻭﺑﻌﺪﺵ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﻭﺵ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﻣﯿﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ!!!

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﻬﻮ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﺑﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﮕﻢ :

ﻋــــﻪ ! ﻣﺭﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻝ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ !!!

ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ .....!!
! ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﺟﻮﮎ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻟﭙﻤﻮ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻣﯿﮕﻢ :

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﺸﻘﻢ ﻓﺪﺍﺕ ﺑﺸﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﯽ , . . . . .

ﺍﻻﻧﻢ ﻗﺮﺻﺎﻣﻮ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﻴﺸﻡ

:))))))))


---------------


دیروز رفتم پارک
دیدم یه دختره رو نیمکت نشسته. داره خیلی غم انگیز به زمین نگاه میکنه.
رفتم یه گل کندم بردم بش دادم.
پرسید مال منه؟؟
گفتم بله مادمازل مال شماست. یه لبخند ملیح زد.
بعدش رفتم به باغبون گفتم اون دخترو میبینی اونجا نشسته؟
گفت آره
گفتم اون همونه که هر روز میاد پارک گلارو میکنه.
باغبونه هم با بیل افتاد دنبالش.
پس چی!!! فک کردی من اهل این جلف بازیام؟؟ :|
فقط میخواستم ببینم یه دختر غمگین با چه سرعتی میتونه بدوئه.

هههههه

--------------------


ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﺑﻌﺪ شونصد ﺩﻫﻪ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ،
ﺗﺎﺯﻩ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯿﻢ ﺳﻨﺪﯼ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ . . .
ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﻥ : ﺍﻣﺸﻮ ﺷﻮ ﺷﻪ ﻟﯿﭙﮏ ﺭﯼ ﻫﯿﺮﻭﻧﻪ . . .
ﻟﯿﭙﮏ : ﻗﻄﺐ ﻧﻤﺎ
ﺭﯼ : ﺭﻭ
ﻫﻴﺮﻭﻧﻪ : ﻫﻴﺮﻭﻥ ﺑﻪ ﮔﻮﻳﺶ ﺑﻮﺷﻬﺮﯼ، میشه ﺷﻤﺎﻝ
ﻳﻌﻨﻲ : ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺒﺸﻪ ﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺮﻡ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺷﻤﺎﻝ !
ﺣﺎﻻ ﭼﺮﺍ ﻣﯿﺮﻩ ﺳﻤﺖ ﺷﻤﺎﻝ ؟!
ﺷﺎﻋﺮ ﺗﻮﻱ ﻣﺼﺮﻉ ﺑﻌﺪی ﺩﻟﯿﻠﺶ و ﻣﻴﮕﻪ : ﻳﺎﺭﻡ برﺍﺯﺟﻮﻧﻪ !
ﻭ ﺩﻟﯿﻠﺶ ﺍﯾﻨﻪ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﺯﺟﺎﻥ ﺷﻤﺎﻝ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ !
ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ چند نفر ﻓکر ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻣﯿﮕﻪ: ” ﻟﯿﭙﮏ ﻟﯽ ﻟﯽ ﻟﻮﻧﻪ ” ؟
چه فلسفه‌ای داشته این سندی، اشک تو چشام جمع شد . . .
به این میگن؛ یه کار تحقیقاتی قوی !!!

 

شاد باشید 

 



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت14:49---3 بهمن 1393
سلام.واااااااااییییی خخخخخخخخخخخ وبت خعلی عالیه..کلی خندیدیم.دمت قییژژژژژژژ هانی

melika
ساعت11:16---2 بهمن 1393
نه بابا شوما خودت شکلاتی خارررررررررررجججججج نهههههه وای من باید با خاله یه گپی داشته باشم
پاسخ:من دیگه فکرامو کردم ؛ به زودی میرم فرار مغزها,خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


مریم
ساعت13:54---1 بهمن 1393
مثل همیشه عالی بود ابجی گلم
پاسخ:مثل همیشه لطف داری


melika
ساعت12:25---1 بهمن 1393
تو هوای بارونی اینجا نبودت ازارم میده کجایی باهم تو کوچه ها قدم بزنیم بدون چتر بایه بسته شکلات کاکایویی خوشمزه
چی فک کردی هاااااااااااا
دل مملکتی روشادکردی خخخخخخخخ 600ساله
پاسخ: ای بچه پررو منو واس شکلات دوس داری؟؟؟؟ بعد مادرم میگه کی فکر رفتن به خارج رو تو سرت انداخته:l


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, | 23:10 | نويسنده : آتریسا |