مـــن

برای تنهــــــــــــ ­ــــا نبـودن آدمهای زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم,

کسی برای

" بـا هــــــــــــــ ­ــم بـودن " است. .



نظرات شما عزیزان:

مبیلی
ساعت18:13---24 مهر 1393
وبلاگ توام خیلییییی خوب و قشنگه
بازم بهم سربزن مرسی


علیرضا
ساعت22:08---19 مهر 1393
الهی آمین . منم وسط جهنم غم نشستم چون راه گریزی ندارم از دستش . بهشت زهرا هم که راهم نمیدن میگن قبلا مرتضی گرفتتش و حالا شده بنام مرتضی !
پاسخ:من واقعا متوجه حرفای شما نمیشم/ یه قراری گذاشته بودید انگار یادتون رفته


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:55---19 مهر 1393
کجایی ؟ یک کلمه نیست، خیلی معنی دارد گاهی …
کجایی یعنی چرا سراغم نمی یایی ؟
چی کار میکنی ؟
چرا نیستی ؟
دلم تنگ شده
دوستت دارم .. !!


مریم
ساعت13:25---19 مهر 1393
کاش میدونستی … اونی که نشسته … همیشه خسته نیست ! شاید جایی برای رفتن نداره …!!!
پاسخ:لایک


علیرضا
ساعت21:10---18 مهر 1393
عه . خوب بنده خدا میگن باز با باز قاز با قاز !!! خوب حالا که نسل خرسا منقرض شده مترسک زیاد داریم !
شوخی کردم موفق باشید و شاد یاعلی
پاسخ:خدا شفات بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مهر 1393برچسب:, | 13:34 | نويسنده : آتریسا |