من اگر عاشقانه مینویسم

نـه عـاشـقـم ، نـه مـعشوقِ کـسی ! 
فـقـط مـی نـویسم تـا عـشق یـاد قـلبم بـمانـد ... 
در ایــن ژرفـای دل کنـدن هـا و عـادت هـا و هــوس ها 
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم ! 
هـمیــن ...

 

عکس:مصطفی یگانه!!



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت11:43---29 مرداد 1393
ایول اینو خیییییییییییییییییییییییییییلی خوب اومدی

maryam
ساعت21:48---26 مرداد 1393
ب سلامتی روحم...که دلش واسه کسی تنگه که حتی روحشم خبر نداره
آپم


مریم
ساعت12:00---25 مرداد 1393
פֿـوכت باش. . .
بـہ اعتبارهیچ شانـہ اے اشڪ نریز. . .
بـہ اعتبار هر اشڪـــــــــــے شانــــــــہ نبــــاش. . .
اכمے بـہ פֿـوכے פֿـوכ نمے افتــــــــــــכ اگر بیفتــــــــــכ
از هماטּ ωـمتــــــــے مے افتـכ ڪـــــــــہ تڪیــــــــــــہ ڪرכـہ اســــــــــت. . .(!)


آشنا
ساعت11:50---25 مرداد 1393
من هم کلی تمرین کردم . بعد به یک نقطه که رسیدم توقف کردم مشقها و خط خطی هایم را پاک کردم و از اول شروع کردم به ساختن دیوارهای زندگی آوار شده ام.

marry
ساعت18:58---24 مرداد 1393
درد دارد به خاطر کسی که با نسیمی می رود خود را به طوفان بزنی.............

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:, | 12:36 | نويسنده : آتریسا |