الو...الو...
هفت شماره را میگیرم 


(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل


... بــــــــــــــــــــوق ... 


شماره مورد نظر در شبکه زندگی انسانها موجود نمی باشد، 

لطفا" مجددا " شماره گیری نفرمایید ! 



هفت شماره دیگر ! 


(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما

... بــــــــــــــــــــوق ... 

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد ! 


باز هم هفت شماره دیگر ! 


(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یکتا


... بــــــــــــــــــــوق ... بــــــــــــــــــــوق ... 



... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید ! 

... بــــــــــــــــــــوق ... 

سلام ... خدای من ! 

اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یکبار ! 

من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچکس، هیچ جوابی نداد ! 

شماره تماس من : 


(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع

منتظر تماس شما هستم . انسان !

 



نظرات شما عزیزان:

marry
ساعت17:17---25 تير 1393
خدایا !
من در کلبه فقیرانه خود،چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری،که من چون تویی دارم وتو چون خودی نداری!........


شهرزاد
ساعت22:26---23 تير 1393
هیچی....این چند روزه قیافم همش اینطوریه!!!

شهرزاد
ساعت15:22---23 تير 1393

پاسخ:چی شده بانو؟


مریم
ساعت0:32---23 تير 1393


وقتی خدا دستهایش را از پشت روی


چشمانم گذاشت از لای انگشتانش انقدر محو


دیدن دنیاشدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم!
پاسخ:ممنون خواهرم عالی بود


ziziemdad
ساعت22:36---22 تير 1393
خیییییییییییییییلی قشنگ بود اورین لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 22:9 | نويسنده : آتریسا |