22

نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی!!
فقط یک آرزو دارم:
که در دنیای شیرینت,
میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی...

 

شخص خاص مخاطب 4 شماره اخر موبایلمو بزن و وارد شو و متن رو بخون

روز خوبی داشته باشی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

اشکناز
ساعت21:32---27 اسفند 1392
هرکس فکره غمه خودشه همه به فکر رابطه ی تو و بهارن ولی من چی؟؟؟اخخخ قلبم
پاسخ:تو چیی؟؟؟؟


سهند
ساعت13:25---26 اسفند 1392
منم حرف سپنتا رو تایید میکنم

بهار برادر بزرگتر نداره و سپنتا برادرانه پشتشه من درجریانم
پاسخ:ممنون مامور تایید!!!


vahval
ساعت14:58---22 اسفند 1392
امیدوارم بهش برسی
پاسخ:جوابی که به مریم جان دادم باید به توام بگم من به این که بهار نباید واسه من باشه عادت کردم الانم اگه پشتشم واسه اینه که هنوز تنهاست و من مثه یک دوست پشتش وایستادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, | 17:35 | نويسنده : آتریسا |