....داشت بارون میبارید.... دستمو گرفت گفت: قطره های بارون رو جمع کن........

من بدون هیچ حرفی قطره های بارون رو جمع میکردم....

صدای بارون داشت گوشمو نوازش میداد که صدای شیرینش توجه منو به سمت اون جلب کرد....

گفت بسه .. بیا اینجا......

با سرعت رفتم کنارش...

سرشو گذاشت رو شونه هام گفت..

من به اندازه این قطره هایی که جمع کردی دوستت دارم....

با لبخند گونه هاشو بوسیدم.....

دستشو محکم تو دستم گرفتم...

گفتم :من تو رو به اندازه قطره هایی که نتونستم جمع کنم دوست دارم...........................



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:17---14 اسفند 1392
درود

ممنون از حضورت در وبم و البته نظرات کمت خو اخه این همه راه میای یکم بیشتر نظر بده راجع پستام خخخ

راسی بازم اپم ها یه سر بزن خالی از لطف نیس

قربانت
پاسخ:ممنون که سرزدی


mlika
ساعت16:42---13 اسفند 1392
منظورتون ازمهسا ابجیمه نه ؟؟؟؟
پاسخ:بیشی بینیم باو!!!


arash
ساعت21:49---11 اسفند 1392
"زندگی" بـه من آموخـت . . .



آدمها نـه " دروغ " می گویند



نه زیر " حرفشان " می زنند .



اگر " چیزی " می گویند . . .



صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت



نبـایـد رویش " حساب " کرد
پاسخ:ممنون


sajjad
ساعت11:10---10 اسفند 1392
ازتون دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...
پاسخ:دادا این تولد ما رو فقط انگار زیرسبیلی در کردیا:(


سَعيد
ساعت9:04---10 اسفند 1392
می پسـندم پاییـز را

که معافـم می کنـد

از پنـهان کردن

دردی که در صـدایم می پیچـد ُ

اشکی که در نگاهـم می چرخـد

آخر همه مـی داننـد

سـرما خورده ام . . .
پاسخ:لاییییییییییییک پاییییییییییییییز


sajjad
ساعت17:20---9 اسفند 1392
دعاي بي نظير



اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:







((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ



امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ



العامين))







ترجمه:



منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،



بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي



پروردگار جهانيان.



حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش



گشايش پيدا مي کند.
پاسخ:ممنون دادا


sajjad
ساعت17:06---9 اسفند 1392
لایک داری داداش..

sajjad
ساعت17:05---9 اسفند 1392
قالب جدید مبارک داداش..
پاسخ:مقسی مقسی


سهند
ساعت13:20---9 اسفند 1392
باز اسم مسها رو اورد!!

باشه

این 2تا!

همیشه که تنها نمیمونی

بالاخره دم به تله میدی!!!
پاسخ:خوش ب حالت که مسها رو داری قدرشو بدون!


سهند
ساعت13:16---9 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخخخخخ!!!

اوه اوه

قالب جدید و اهنگ جدید و وووووو!!!!

خبریه؟
پاسخ: یعنی تو از اون دسته ادمایی که اگه من از ته دلمم بخندم ناراحتی!!!! نه دادا خبری نیست! مسها جان چطوره؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, | 12:55 | نويسنده : آتریسا |