تردید

 آخ دلم هیچکی کنارت نیست ، سر کن با خودت

زیر و رو شو دنیا رو زیرو زبر کن با خودت

وقتی میبینی خودت داره کلافت می کنه

 

از خودت پاشو ، خودت با شو سفر کن با خودت

هر زمستون پیش از اینکه ریشه پابندت کنه

شاختو بردار و تمرین تبر کن با خودت

یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین

یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت

........

سر بچرخونی مسیر روبه روتو باختی
 
سر بچرخونی مسیر روبه روتو باختی
 
از پل تردید با قلبت گذر کن باخودت
 
تنها موندی با خودت با دشمنت با دوستت
 
اخ دلم هیشکی کنارت نیست سر کن با خودت
 
هر زمستون بیش از این که ریشه پا بندت کنه
 
شاختو بردار و تمرین تبر کن با خودت
 
یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین
 
یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت
...
سیاوش قمیشی...تردید


نظرات شما عزیزان:

اشکناز
ساعت14:07---6 اسفند 1392
سلام دلم گرفته من تصادف کردم یه هفته توکما بودم بعددوماه اومدم تو وبم هیچکس منو یادش نیس همتون نامردید شاید وبموحذف کنم معلوم نیس.چقداهنگه وبت قشنگه
پاسخ:والا من تا خودم مریض رو نبینم و حداقل ازمایشاش رو چک نکنم چیزی رو باور نمیکنم و قبول ندارم شمام دوستت اونقد بد خبر داده بود که باروم نشد بهم سربزنید بازم بهتون سر میزینم


سوزان
ساعت20:09---27 بهمن 1392
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری یه سوال دارم میگم چجوری یکی رو لینک کنم ممنون میشم ب وبم بفرسی
پاسخ:پاسخش رو واستون فرستادم


ريحانه
ساعت10:56---12 بهمن 1392
شعرزيبايي بود.اميد وارم پاييز سال بعد بياد وخوش حالتون كنه
پاسخ:...


sajjad
ساعت16:15---11 بهمن 1392
سلام داداش من آپمممممممممممم
پاسخ:حتما


sajjad
ساعت9:27---11 بهمن 1392
شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت
پاسخ:زیبا بود


سهند
ساعت22:49---10 بهمن 1392
یک هیچ به نفع تو!!!
پاسخ:اقایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, | 22:17 | نويسنده : آتریسا |