روزگار لعنتی!
هر سازی زدی رقصیدم، بی انصاف یکبار هم تو به ساز من برقص!
ببین دلم چه شوری می زند...



نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت11:16---7 دی 1392
!...
پاسخ:....


محسن123
ساعت13:40---4 دی 1392
ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺩّ ﭘﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ



ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺣﺎﺿﺮﯾﻦ



ﺣﺎﺿﺮ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻮﺩ.



ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻏﺎﯾﺐ ﺑﺎﺷﯽ !



ﮐﻪ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﺍ



ﺁﻫﻨﮓ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ !







دیدی اومدم نگی نامردم

وبت عالی شده


پاسخ:ممنون


محیا
ساعت12:08---4 دی 1392
به کسانی که پاییز را دوست ندارند بگویید:

این همان بهار است که عاشق شده...

خوشحال میشم تشریف بیارید و نظرتونو راجع به مطلب جدیدم بگین
پاسخ:ممنون منم شمارو لینک کردم


princess76
ساعت11:55---4 دی 1392
سلام خداییش وبلاگ خوبی داری من لینکت کردم ممنون میشم شما هم لینکم کنید

یادتو حس قشنگیست که در دل دارم ,چه باشی چه نباشی نگهش میدارم ........
پاسخ:ممنون


شهرزاد
ساعت20:30---3 دی 1392
فکر نکنم بشنوه...!!
پاسخ:...:(


سهند
ساعت10:40---3 دی 1392
سلام

پاییزتم که تموم شد...

خوبی؟

دلت واسش تنگ شده؟

تا سال دیگه دووم بیار..

برمیگرده...

چه خبرا سپنتا؟خوبی؟یه حالی از منم بپرسی بد نیست داغونم...

حالم خوش نیست..

غصه دارم دارم از غم میترکم...
پاسخ:باز اومدی که داغ دل منو تازه کنی؟؟؟ روزگار منم یکم به هم ریخته...چته تو؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, | 9:47 | نويسنده : آتریسا |