..مترسک..

من نمیدونستم تو دوستم داری

      که چه شبهایی رو واسه من بیداری

من نمیتونستم حستو بشناسم

      از صدای بارون از سر احساسم

من نمیدونستم این همه رویارو

      من نمینهمیدم حس ادمهارو

انتظارت از من خوبی و خوبی بود

      تو که میدونستی قلب من چوبی بود

تو که میدونستی عاشقی بی راهه

      جسم من از باده روح من از کاهه

بانوی شالی ها جسم تو اسودس

      عاشق من بودن واسه تو بیهودس

من که گیره پام تو برو از پیشم

      من نمیدونستم دارم عاشق میشم

سرنوشت من رو توکه میدونستی

      من نمیتونستم تو که میتونستی...



نظرات شما عزیزان:

re3pina
ساعت21:28---8 شهريور 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, | 10:56 | نويسنده : آتریسا |