خاطره(1)

 خاطرات من و دوستام!!

امروز به خاطر رشته تحصیلیم به همراه یک گروه از دوستام رفتیم بیمارستان تا بریم بخش جراحی

این که چه طور خودمونو رسوندیم اونجا بماند

اونجا سرپرستار تقسیممون کرد و هرکی یه جا افتاد

من که اخر عمل رسیدم و دکتر داشت بخیه های تمامی رو میزد

هیچی دیگه عمل تموم شد و من خیلی خسته شده بودم ای این همه نگاه کردن

ولی دوستم رفته بود سر عمل

اخر عمل دکتر نخ رو بهش میده و میگه برو

اینم نخو میگیره و داشته از اتاق عمل میومده بیرون

هیچی دیگه بیچاره سوژه ما شد!!!بس که دکتره گفته بوده این کارو بکن اون کارو بکن گیج شده بود قاطی کرده بود

خدا فردا رو به خیر بگذرونه



نظرات شما عزیزان:

دوست سپنتا
ساعت20:40---7 مرداد 1392
اقا دیگهههههههه!!!!!به من چه!!!!!خو سوزنو داد گفت برو
پاسخ: دوستم!شوما ابروی مارو بردی زیر علامت سوال!!!


دسپینا
ساعت17:24---2 مرداد 1392
سلام مرسی ک سرزدی

نظراتت واقعا زیبا بود ممنون
پاسخ: قابل نداشت


bahar
ساعت12:50---2 مرداد 1392
دارم برات
پاسخ: خدا بهم رحم کنه!!!


دسپینا
ساعت17:28---1 مرداد 1392
سلام

آپم بدو بیا
پاسخ: سرزدم:-)


محسن123
ساعت16:36---1 مرداد 1392
سلام مرسی عزیزم که نظر گذاشتی اومیدوارم در همه زمینه ها موفق باشی

سهند
ساعت14:21---1 مرداد 1392
عتیقه!!

ادم باش دیگه!!

کی میخوای سر به راه بشی؟
پاسخ: هروقت تو ادم شدی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, | 14:10 | نويسنده : آتریسا |