گمشده...

عاشقانه هایم برای تو،

نیمه ی گمشده ام نیستی که بانیمه ی دیگربه جستجویت برخیزم،

**تو**

تمام گمشده ی منی! تمام گمشده ی من.



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت13:08---27 خرداد 1392
درود. عکس های جذاب و مرتبط با مطالب ی ایده تاپ و فوق العادس دمت گرم منتظر پست های بعدیت هستم در ضمن با افتخار لینک شدی خوش حال میشم ی سر ب وب منم بزنی و منو هم لینک کنی منتظر حضور گرم و رویاییت در وبم هستم با تشکر فراوان.
پاسخ: خوشحالم که خوشتون اومده لینکتون میکنم


سهند
ساعت19:10---19 خرداد 1392
حوصله کن...

عجب اهنگ قشنگی گذاشتی سپنتا
پاسخ: خواهش میکنم دادا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, | 18:42 | نويسنده : آتریسا |