مممممممممملیکا جون تولدت هپپپپپپپپپیییییییییییییییییی

 تولد یک آدم خاصه توی زندگی من06000000

 

به شدت دوستش دارم این بچه رو17900000

اسمش ملیکا هستش؛ همه ملی صداش میکنن

 

کپی برابر با اصل خودمه تو رفتار! خالم میگه هرچی تو بپوشی ملیکا مثلشو میپوشه!

زیادتا دوستش دارم و دلم کلی واسش تنگ شدهپریسا دنیای شکلک ها http://sheklakha70.blogfa.com/

دوشب پیش فیلم جشن تکلیفشو که نگاه میکردم کلی ذوق کردم، انگار همین دیروز بود که واسه دیدن من از رو پل هوایی با سرعت اومد پایین وپاش گیر کرد و افتاد و  یک دست نمکدونی که تازه خریدن رو پکوند!!

هنوز یادمه که این وروجک بچه که بود به نوشمک میگفت * میشتک*!!  

 

آهای آدم خاصه من، من فکر میکردم تولدت 9 دی باشه و میخواستم بهت زنگ بزنم ؛ولی انگار رو دست خوردم! به کوچیکی خودت ببخش ؛ کله پوکه خودمی!made by Laie

 الان دوم دبیرستانه و 16 ساش شده 

100000001000000010000000100000001000000010000000

 

باز بیام پیشت واست شکلات میخرم!

این دفعه که نشد ؛طلبت واسه دفعه بعدی که شکلات کاکائویی واست بخرم

 

اینم کیک تولد از راه دور!!

زیادتا دوستت دارمممممممممممممممم

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:40---10 دی 1393
سلام عزیزم تولد دختر خالتو تبریک میگم امیدوارم همیشه دوستای خوبی برای هم باشین .موفق باشی گلم
پاسخ:یک دنیا ممنون مریم جان


melika
ساعت20:13---8 دی 1393
خو پ منم نمیام مشد فعلا یاشکلاتم عیدمیدی یااینکه هرچه دیدی ازچش خودت دیدی
پاسخ: حالا بذا فکرامو بکنم!!


melika
ساعت23:33---7 دی 1393
نه رودست نخوردی ولی امسال طی اشتباهات تقویمی شددیگه دلم واقعا امشب میخاست امشب بودی ابولفضل تولدی برام درست کرد تاریخی همش داد بودبابانخعی عصبانی شده بودبابابیخیال شانس ازهمون اول ندارم من صبا از9به بعد خونم تازه کادومم ابولفضل داغون کردنشستبعدم ابجییئیییییییی میگم یه خوشبحالم که چه شکلاتی گیرم میادبین خودمون ولی فک کنم عیدبیایم مشد چون مامان امسال واسه تیرویید نیومده دکتره گفت اخرامسال باید بیاد
پاسخ: سلام وروجك،پس تقصير من نبود،و چقد خبر خوبي ك مياي مشهد،ولي من طي صحبت هايي ك با مدير برنامه هام داشتم،ي ماه قبل عيد تا ي ماه بعد عيد قراره واسه يك كنفرانس طولاني برم فرانسه:-D پس شكلات بي شكلات! خخ!واس اين ك شكلات ب تو ندم،سفر رو اوكي كردم،صبركن از خارجه واست شكلات بيارم:-D:-D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393برچسب:, | 20:23 | نويسنده : آتریسا |