اگه نا امیدم که پیدات کنم

ولی دل نکندم امونم بده

نذار فاصله ازم دورت کنه

فقط رد پاتو نشونم بده


غروری ندارم بخوای بشکنی

نمیسازی بامن خرابم نکن

اگه عاشقم نیستی رحم کن

جلو چشم دنیا جوابم نکن


کجایی که این غربت لعنتی 

شده اون عذابی که گفتی کمه

تو تصویر رویای من بعد تو

یه آینده درهم و مبهمه


من از آخرین قسمت سرنوشت

هنوزم تورو آرزو میکنم

ته این همه عشق بی منطقو

تو چشمای تو جست و جو میکنم


گناهم چی بوده یه حرفی بزن

چی دنیاتو از من جدا میکنه

نذار آرزوهام بمیرن بگو

کی دستاتو از من جدا میکنه


پای آرزوهای کوچیکتم

نشتسم واسه این که درکم کنی

تو رویام و تنها به این دلخوشم

میگفتی محاله که ترکم کنی


ابوالفضل فلاح - عشق بی منطق



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت10:12---7 دی 1393
همــه چیــز سـاده استــــــ
زنـدگــی... عشــق...
دوستـــــــ داشتــن... عـادتــ کــردن...
رفتــن... آمــدن...
امــا چیــزی کـه ســــــاده نیستـــ
بـاور ایـن سـاده بـودن هـاستـــــــــــ .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 19:59 | نويسنده : آتریسا |