من من من

 من متولد ماه آذرم

آذر یعنی آتش، عنصری که گرمای زندگی را در وجود هستی و موجودات جاری می کند
و با نورش دل ها را روشنی می بخشد.
هر روز با طلوع خورشید که از جنس آتش و منشاء حیات است،
یاد می گیرم که چطور می شود زندگی ساز بود،
در خود سوخت و باز هم تابید!
تاریکی مطلق را به آرامی روشن کرد،
نلرزید و استوار بود، حتی در پشت ابر سیاه.
خستگی ناپذیر و مقاوم!
صبور و بخشنده!
و رفتن را هم از خورشید یاد می گیرم که چنان غروب می کند
که دلِ همه می گیرد ...
و لیاقت آن ها که قدر خورشید را نمی دانند، «شب» است!!!


نظرات شما عزیزان:

●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·●
ساعت18:08---5 دی 1393
خیلی وبت رودوس دارم فقط اگه قالبتو دخترونه تر کنی
پاسخ:کلی دنبال قالب گشتم ولی پیدا نکردم اینم از قبل داشتم


✖ ɢiяℓ 〇ff✖
ساعت14:45---16 آذر 1393
تولدت مبارک
پاسخ: ممنون!بعد 12 روز!!!


مریم
ساعت12:12---8 آذر 1393
سلام گلم ببخشید دیر به دیر بهت سر میزنم این روزا یه کم حالم خوش نی مطلباتو همش خوندم همش قشنگ بود سعی میکنم از این به بعد زودتر بیام راسی کی میتونم من لینکت کنم ؟؟؟؟ دوست دارم
پاسخ: سلام مریم جان ,همین که سرمیزنی باعث دلگرمیه انشاالله زود خوب بشید


ملییییی
ساعت19:57---7 آذر 1393
تولد خورشید خانوم مبارک
ببخشید الان نمی تونم کادو بفرستم اینو بگیر
پاسخ:ممنون جوجه کوچولو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 آذر 1393برچسب:, | 19:12 | نويسنده : آتریسا |