اینو بفهم دخترک سرزمینم...

 هى دختر

بیا میخواهم رازى را بگویم

پسرها عروسک ندارند !
درد دل کردن و حرف زدن را یاد نگرفتند !
نگاه کن
خوب دعوا میکنند !
فقط بلدند اسباب بازیهایشان را خراب کنند !
پسرها اشک هم ندارند !
مى ترسند مردیشان زیر سوال برود!!!
مى شنوى ??
ته صدایش ،گریه اى بى صداست که با یک اغوش ساده ، قلب هر مردى را میشود بدست اورد .
نگاهشکن ???
وقتى خسته است
وقتى مریض است
ولى دلسوزى برایش نیست .!!!
پدرت وقتى مادرت نیست چقدر پیر است !!
میدانم از پسرها ناراحتى
میدانم جر زنى میکنند
بى معرفتند
حرف بد میزنند
بازى بلد نیستند
انها تقصیرى ندارند
کسى او را مثل تو ناز نکرده
گل سر به موهایش نزده
صورتش را نبوسیده
او بجاى بوسه سیلى خورده است تا یادش بماند مرد
باید قوى باشد
دخترک ...
پسرهایی هستند نمیشکنند
مگر ...
بدست دخترکى ...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:02---28 مهر 1393
تو پسری!

اگه برام غیرتی نشی

اگه روم حساس نباشی

اگه ته ریش نداشته باشی

اگه باهام مهربون نباشی

اگه بهم اخمای کوچولو نکنی

اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو

اگه دستمو محکم نگیری

اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت

اگه سر به سرم نذاری

اگه قربون صدقم نری

اگه نگرانم نشی

اگه بهم نگی عروسک من

اگه نگی من مهمم که میگم خوبی

اگه...

اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد تو!

پس بیا و مرد باش!

ابرو برندار!دماغت عمل نکن!

لوس حرف نزن!

من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!

من لطافت نگه میدارم تو صلابت

تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!

من بهترین دختر واسه تو!

تو بهترین پسر واسه من!
پاسخ:عالی بود


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:05---27 مهر 1393
ﮔﺁﮬﻰ ﻧـَـﺑـﺁﻳـَـﺩ ﻧــﺁﺯ ﻛـﺷـﻳﺩ
ﻧـَـــﺑـﺁﻳـَـﺩ ﺁﮦ ﻛـﺷـــــــﻳﺩ
ﻧـَـﺑـﺁﻳـَـﺩ اِﻧـﺗـﻅﺁﺭ ﻛـﺷــﻳﺩ
ﻧـَـﺑـﺁﻳـَـﺩ ﺩَﺭﺩ ﻛـﺷـــــﻳﺩ
ﻧـَـﺑـﺁﻳـَـﺩ ﻓـَـﺭﻳـﺁﺩ ﻛـﺷـــﻳﺩ
ﺗـَـﻧﮬﺁ ﺑـﺁﻳـَـﺩ دَﺳـﺕ ﻛـﺷــﻳﺩﻭ رَﻓـت
.
پاسخ:موافقم


مجید اصغرزاده
ساعت19:09---26 مهر 1393
لایک زیبا بود ایول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مهر 1393برچسب:, | 18:9 | نويسنده : آتریسا |