عید است و هوا شمیم جنت دارد
نام خوش مصطفی حلاوت دارد
با عطر گل محمدی و صلوات
این محفل ما عجب طراوت دارد
عید سعید غدیر خم مبارک باد

 

عید همه شیعیان و همه دوستان گل مبارک باشه

من چندتا عکس هم از حرم آقا امام رضا(ع) گرفتم که با شرمندگی توگوشیمه , سرما خوردم وحالم خوش نیست که امشب بتونم 

برای شما دوستان گل آپ کنم

انشاالله اگر عجل مهلت بده فردا واستون آپ میکنم

 

الهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:53---22 مهر 1393
داداشم بازم کامنت من پریده؟؟ اخه منم که تبریک گفتم بهتون عیدو موفق باشین
پاسخ:نه خواهرم بین پیلمل بوده و از زیر تایید شدن در رفته!


شهرزاد
ساعت19:55---21 مهر 1393
عیـد همـه اعیـاد خـدا عیـد غدیـر است
عیدی است که پیغمبـر اسـلام بشر است
عیدی که در آن عمر خطیر است خطیر است
عیدی است که حیدر به همه خلق امیر است
عید غدیر رو به شما و خانوادتون تبریک میگم!!!


مریم
ساعت18:51---21 مهر 1393
سلام عید شما هم مبارک داداشم امیدوارم بهتر شین .وای عالیه من عاشق حرم آقام ممنون

چشم انتظار
ساعت21:00---20 مهر 1393
عیدتون مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, | 19:36 | نويسنده : آتریسا |