پاییز یعنی من تکو تنهام یعنی تو رفتی تو دیگه نیستی
پاییز یعنی خش خش برگا آروم تو گوش من میگه نیستی
من با خودم قهرم بدون تو بی تو دلم انگار یه مرگیشه
پاییز یعنی ابریه چشمام یعنی دلم با گریه وا میشه
وقتی که بارون از سر چترم سرریز میشه عاشقت میشم
تو نیستیو من بعد تو هر سال پاییز میشه عاشقت میشم
وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم
توئه دیوونه نیستی ببینی منه دیوونه عاشقت میشم

***

پاییز یعنی بغضو دلشوره
یعنی منو این حسه بد حالی
پرسه زدن تو این خیابونا
پاییز یعنی جای تو خالی
پاییز یعنی تو خیابونا پرسه زدن بی هیچ منظوری
یعنی بگن بیچاره دیوونست یعنی تو از دنیای من دوری
وقتی که بارون از سر چترم سرریز میشه عاشقت میشم
تو نیستیو من بعد تو هر سال پاییز میشه عاشقت میشم
وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم
توئه دیوونه نیستی ببینی منه دیوونه عاشقت میشم

 



نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت16:05---18 مهر 1393
لینکت کردم. منو لینک کن ممنون

بیاتابترکی ازخنده
ساعت17:48---16 مهر 1393
عقل گفت بدتر از مرگ چیست قلب فرمود فراق از همه دشوار است


پاسخ:taeid


سهند
ساعت13:09---16 مهر 1393
الان خوشی دیگه!!!
پاسخ:همینه که هست


سهند
ساعت13:08---16 مهر 1393
باز علی آهنگ خوند!!!
پاسخ:آره


مریم
ساعت18:15---14 مهر 1393

پارسال درزیرباران باتو قدم میزدم!!!
وامسال تو در زیرباران اشک های من بااو قدم میزنی!
چه میدانم!!
شاید باران پارسال هم اشک های دیگری بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:, | 10:45 | نويسنده : آتریسا |