مغرور

 مغرور نیستم...

فقط دنیا بهم ثابت کرد
توجه زیاد
بی توجهی میاره...
 


نظرات شما عزیزان:

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت23:23---9 مهر 1393
دنیا

پُر از آدم هایے ست

ڪـــہ همدیگر را گم کرده اند !


پاسخ:زیبا بود ممنون


علیرضا
ساعت18:07---21 شهريور 1393
نه آبجی قانون نیست . من یک مطلب برات نوشته بودم که موفق به ارسالش نشدم بعدا میفرستم اما یک توضیح خیلی کوتاه قانون نیست محبت محبت میاره نه بی توجهی .
پاسخ:به من میگی آبجیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟ باو من پسرم


مریم
ساعت13:25---21 شهريور 1393
پست زیبایی بود منم کاملا باهاتون موافقم
پاسخ:ممنون خواهرم


علیرضا
ساعت1:16---21 شهريور 1393
سلام .
دنیا به منم خیلی چیزا رو ثابت کرد . بد ثابت کرد ببین در نظر اونایی که کوچک هستن هرچقدر هم که اوج بگیری حقیر میشوی و کوجک اما آدم های کوچک با افراد هم فکرشان به پرواز درمیان یعنی .... ! دوم چرا توجه زیاد بی توجهی میاره؟ چرا محبت نمیاره؟ بعد چرا ما فکر میکنیم توجه زیاد بی توجهی ایجاد میکنه ؟
پاسخ:از اون سوالاس که اول مرغ بوده یا تخم مرغ!!! وقتی به یکی توجه میکنی ,اولش فقط واسش جالبه و بعد عادی میشه؛این تقریبا یک قانونه


مونا و محمد
ساعت22:25---20 شهريور 1393
سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی تو وبلاگم بهم خبر بده که لینکت کنم

marry
ساعت18:06---20 شهريور 1393
خوبی که از حد بگذرد ...............
نادان خیال بد کند............
پاسخ:واقعا به شدت موافقم از این نادانا همه جا هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 13:22 | نويسنده : آتریسا |