هیچی نپرس

 بعضی وقتا سکوت میکنی

چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرفی بزنی…
بعضی وقتا سکوت میکنی
چون واقعا” حرفی واسه گفتن نداری…
گاه سکوت یه اعتراض …
گاهی هم انتظار…
اما بیشتر وقتا سکوت واسه اینه که
هیچ کلمه ای نمیتونه
غمی که تو وجودت داری توصیف کنه!

 

 

شمایی که پستامو میخونی

اگه اینجا سرمیزنی ؛قبلا سرمیزدی الانو نمیدونم؛ اگه سرزدی و اینو دیدی

این وضعیت منه الان

اینقدر نپرس چی شده؛چرا ناراحتی؛چته؛چرا حرف نمیزنی

من حرفی ندارم



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت18:37---13 شهريور 1393
عالی بود وواقعیت

اشکناز
ساعت8:39---11 شهريور 1393
بااجازت این پستومیذارم تووبم
پاسخ:مانعی نیست


مریم
ساعت14:07---6 شهريور 1393
ممنون آقا سپنتا آقایی
پاسخ:لطف داری خواهرم


ملیکا
ساعت21:12---5 شهريور 1393
ازمن چراانقدناراحتی منظورت من ممنون

پاسخ:کله پوک بهت گفتم که ناراحتیم از تو نیست؛ حالا هرکی میاد میخونه به خودش میگیره! نکنه به خودت شک داری؟؟؟


مریم
ساعت17:17---5 شهريور 1393
عع اقا سپنتا چرا نظرای من تایید نشده ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خواهرم دیروز سیستم روشن بوده اما یه دفعه ریستارت شه و صفحه مدیریت باز بود و نظرات دیروز همه پریدن
پاسخ:شما اگه نظر هم ندی قبولت دارم خواهرم


ریحانه
ساعت11:56---5 شهريور 1393
آخیییییییییییییییی
--------------------------------
ممنون از نظراتون.خیلی خوشحال شدم بازم منتظرتون هستم


maryam
ساعت13:27---4 شهريور 1393
"خوبم...باور كنيد...
اشكها را ريخته ام...غصه ها را خورده ام...
نبودن ها را شمرده ام...
اين روزها كه مي گذرد خالي ام...
خالي از خشم،نفرت،دلتنگي...و حتي خالي از عشق...
خالي ام از احساس..
پاسخ:ممنون مریم خانوم زیبابود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, | 18:49 | نويسنده : آتریسا |