پست متفاوت 15

 یه روز رفتم مغازه، تا اومدم حرف بزنم یه بچه اومد گفت دو بسته آدامس Relax بدین!!!!
هیچی دیگه رفتم باهاش دوست شدم یه آدامس ازش گرفتم

 

به یه گودزیلا چپ چپ نگاهش کردم در اومد گفت :

چیه چپ نگاه میکنی طلب کاری جدیدا در اومدی از فاز طرفداری..

بهش گفتم :

این تیکه ها که بم میندازی خودم نوشتمشون رو کاغذ چک نویساشم اون روا هست

نتیجه اخلاقی آهنگ ارمینو امیر تتلو رو گوش بدین به کار میاد!!!

عکس تازه لو رفته از سهند:
ارسطو :زنم اسمش چوچانگ ِ
نقی :شما مطمئنی این اسمی که داری میگی، واقعا اسم ِ، فوش نیست؟
ارسطو :آقا نگوووو
نقی :من مطمعنم این رفته بش گفته زن من میشی؟؟
اونم گفته چو چانگ.. چو چانگ.. یعنی برو گمشو
این فک کرد اسمشه
 
به قول امیر تتلو: شاد باشید


نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت23:55---24 فروردين 1393
بابا ایووووووووووول داداش.. روحمون شاد شد
پاسخ:قابل نداشت


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:35---19 فروردين 1393
بازدوستت دارمِ من



تو را یک قدم به عقب کشید …



ولی مهربان



پشتت دیوار است… !!



دیگر جایی برای قدم بعدی نیست



پس دوستت دارم...
پاسخ:like


مریم
ساعت0:13---18 فروردين 1393
عالی بود داداش سپنتا

سهند
ساعت22:11---17 فروردين 1393
برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه بابا نرم شوخی کردم عشقش!!! بمون!!


سهند
ساعت22:09---17 فروردين 1393
نمیذاری تو حال خودم باشم
پاسخ:خخخخخخخخخخ!!! برو گم...شو!!! شرت کم عزیزش!!!


سهند
ساعت22:08---17 فروردين 1393
رو اسمم سنسور دارم

من خوبم اگه تو بذاری
پاسخ:من به تو چیکار دارم هویج فرنگی؟؟؟


سهند
ساعت22:07---17 فروردين 1393
کپک شوخی شوخی با منم شوخی؟؟؟؟

بزنم نصف شی؟؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزش!!! خوبی؟ باز پیدات شد؟ اسمت که میاد مث روح پیدات میشه


شهرزاد
ساعت17:29---17 فروردين 1393
هی...یاد پایتخت بخیر!!!

راستی قالبت خوشگله،به اسمش میاد!!!
پاسخ:ممنون بانو


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:15---17 فروردين 1393
very very Nice داداش ....



چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

یکی که بهش اعتماد داری ..

بهت اعتماد داره ..

از دلتنگی هاش برات میگه ..

از دلتنگی هات براش میگی ..

آروم میشه ..

آروم میشی ..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..

این حس مثل قطره های باران پاکه ..



منم آپم...
پاسخ:ممنون سر میزنم


رها
ساعت12:48---17 فروردين 1393
باحال بودن لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, | 11:28 | نويسنده : آتریسا |