دوری و دوستی, چه واژه ی مسخره ای..:
اینکه من هنوز تو را دوست داشته باشم
و تو
خیلی وقت است من را فراموش کرده ای..!!



نظرات شما عزیزان:

اشکناز
ساعت21:31---27 اسفند 1392
هییییییییییییییییییییییی .....کجایی نامرد.اونم منو فراموش کرد ولی خوشبختشه
پاسخ:خوبه که خوشبخته من یکی از ارزوهای بزرگم خوشبحتی بهاره


سهند
ساعت13:24---26 اسفند 1392
لایک

sajjad
ساعت6:51---23 اسفند 1392


vahval
ساعت14:57---22 اسفند 1392
آره واقعا

مریم
ساعت12:38---22 اسفند 1392
میــ ــدونے چیــ ــہ [؟]

دوســ ــت دارم قلبــ ــتــو در بیــ ـــآرمــ . . .

بــ ــآ همیــ ــטּ دســ ــتــآمــ . . .[!]

بـعــ ــد آتیــشــ ــش بزنــ ــمــ . . .

تـ‌ـ ــآ ببینــ ــے ایــטּ روزایے ڪہ گذشــ ــتــــ . . .

دلــ ــم چقــ ــد ســ ــوخــ ــتـــ . . .

واســ ــہ نبــودنــ ــتــــ


پاسخ:ممنون خواهرم


مریم
ساعت11:12---22 اسفند 1392
سپنتا ممنون که بهم سر میزنی ایشالا با بهار خوشبخت بشی
پاسخ:ممنون خواهر اما بهار واسه من نیست اینو قبول کردم و باهاش کنار اومدم فقط واسش دعا میکنم که خوشبخت بشه


بهار
ساعت20:10---21 اسفند 1392
امشب یه شب خیلی خاصه...

دوستت دارم...

دوستت دارم

دوستت دارم


پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, | 19:47 | نويسنده : آتریسا |