خیالت راحت

 قول داده اَم
گاهی
فانوس یادت را
میان این کوچه ها بی چراغ و بی چلچله، روشن کنم
خیالت راحت! من همان منم؛
هنوز هم در این شَبهای بی خواب و بی خاطره
میان این کوچه های تاریک پرسه میزنم
اما به هیچ سِتاره‌ی دیگری سلام نخواهم کرد
خیالت راحت!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:37---5 اسفند 1392
زمانی که چشم هایم در سیاهی شب



همه چیز را میدید



فریادم را در خلوت تنهایی های خود



گم کردم


پاسخ:like


ريحانه
ساعت22:14---4 اسفند 1392
قشنگ بود.بارها از من شنيده اي كه تنها تو تك ستاره ام باقي خواهي ماند اما جاده ي بي اعتمادي را تي كرده اي وآخر پي برده اي كه جاده را اشتباه رفته اي تقديم به ستارم(ح)

سَعيد
ساعت11:11---4 اسفند 1392
لايك داداش
پاسخ:ممنون


سَعيد
ساعت11:11---4 اسفند 1392




آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود



و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .


پاسخ:با اجازت پستش میکنم


مریم
ساعت0:05---4 اسفند 1392
خـُבآیـآ ...

آغــوشـَت رآ امشـَب بـہ مـَن مـے בَهـے ؟

بـَرآے گـُفـتـَن ... چیــزے نـَבآرَم

امـآ بـَرآے شـنـُفـتـَنِ حـَرف هـآے تـو ... گـوش بسـیآر

.مـے شـَوَב مـَن بـُغـض كـُنـَم ..

تـو بگــویـے : مـَگـَر خـُבآیـَت نـَبآشـَב كـہ اینگـونـہ بـُغـض كـُنـے

مـے شـَوَב مـَن بـگــویـَ ـم خـُבآیـآ ...؟

تـو بگــویـے : جـآنِ دِل ...

مـے شـَوَב بیـآیــے ؟

تــَــــــمـَــــــــــنـ ـــــآ مـے كـُنـَ ـم


پاسخ:ممنون


sajjad
ساعت22:42---3 اسفند 1392
لایکه داداش....لایکههههههههههههههههههه هه
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, | 21:0 | نويسنده : آتریسا |