پیر شدن...

 پیری به سن و سال نیست
همین که عزیزت فراموشت کرد
پیر شدی...!
دل میکنی و دیگه
از زندگی سیر میشی...
می"



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت9:32---21 بهمن 1392
به پرواز

شک کرده بودم

به هنگامی که شانه هایم

از توان سنگین بال

خمیده بود...

شاملو
پاسخ:بسسسسیار زیباست ممنون


ريحانه
ساعت8:48---21 بهمن 1392
مرسي ضايعم كردي.نداشته باش منم ديگه افتخار همدردي نميدم بهتون.باهات صددرصد قهرم.باي
پاسخ:من نیاز به هم دردی و ترحم ندارم ممنون


sajjad
ساعت23:48---20 بهمن 1392
باغبانی پیرم که به غیر گل ها از همه دلگیرم...ممنون از پست زیبات داداش..راستی چی شد پس این داداش سهند؟؟؟؟افتخار ندادن به ما سر بزنن داداش؟؟
پاسخ:تنکیو سهند عشقی سرمیزنه بهش گفتم,دوباره هم یاد اوری میکنم


ريحانه
ساعت9:24---20 بهمن 1392
سپنتا اميدوارم حالت زود خوب بشه.ميفهمم چي ميكشي
پاسخ:من حالم خوبه


ريحانه
ساعت7:59---20 بهمن 1392
باهاتون موافقم.از خداي مهربونم ميخوام كسي اين حسو تجربه نكنه.سخته ظاهرت جوون باشه ومجبور بشي لبخند بزني وخودتو شاد نشون بدي اما درونت از پيرمردم بدتر باشه ومرده باشي
پاسخ:ممنون واسه همدردی اما من نیاز به همدردی ندارم


سهند
ساعت22:38---19 بهمن 1392
داداش من باز زدی جاده خاکی؟؟؟
پاسخ:باز؟؟؟ تو دیگه چرا؟ تو که در جریانی


پونه
ساعت21:23---19 بهمن 1392

پاسخ:ممنون پونه جان


m
ساعت21:15---19 بهمن 1392
لعنت به تمام قانون های دنیا؛

که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد!



وب جالبی دارید. مطالبی زیبا به همراه غمی تلخ! نمیدونم چرا؟! اما اینطور حس میکنم!

ممنونم که به وبلاگم سر زدیدو نظری زیبا به یادگار گذاشتید.
پاسخ:منم از شما ممنونم که بهم سر زدید


vahval
ساعت19:56---19 بهمن 1392
لینکت کردم

داغون شدن سخته اما طرفتم داغون میشه

شک نکن
پاسخ:ممنون واسه لینک


وفا
ساعت14:47---19 بهمن 1392
شما و همچنین وبلاگتون خیلی باحالید
پاسخ:لطف دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, | 13:27 | نويسنده : آتریسا |