پاییزم...

چقدر زود بارت را بستی و جایت را به سرمای زمستان دادی

دلتنگم...

همانند اخرین برگ که در اغوش باد از این کوجه با ان کوچه سرگردان است...

پاییزم...

دلتنگی های روزهایت را میگذاشتم به حساب فصل عشق بودنت..حالا با این همه دلتنگی چه کنم؟

حالا که اذر هم 2 ماه است که تمام شده و حتی کسی تبریک پاییز را به من نگفت

اما همه یاد اوری میکنند.. اهای.. اهای تو.. هوای زمستانت چطور است؟

کسی نیست حالم را بداند..

هوای دل من سالهاست که پاییز است..

زمستان فقط کمی سردتر میشود و به جای مهربانی از در و دیوار دلم برف میبارد...

خسته ام...

پاییزم... برگرد...



نظرات شما عزیزان:

حجاب تو(مریم)
ساعت14:41---19 بهمن 1392
نقاشیش خوب نبود......ولی راهش را خوب کشید و رفت
پاسخ:ممنون زیبا بود


ريحانه
ساعت11:02---14 بهمن 1392
ديگه نميخوام بيام وبتون چون جواب سوالامو نميديد.باهاتون قهرم تا وقتي كه جواب سوالامو نديد.خداحافظ
پاسخ:کدوم سوال؟؟؟


arash
ساعت0:29---14 بهمن 1392
دلم میگیرد وقتی میبینم:



من هستم...



اون هم هست...



اما... قسمت نیست......
پاسخ:like


سهند
ساعت23:11---13 بهمن 1392
سلامتی پسری که رفیقش بهش گفت :اونورو ببین... رفیقش بهش گفت :به عشقم قول دادم چش چرونی نکنم...!!! گفت :نه رفیق اون پسره کیه با عشقت...



پاییز...عشق تو...
پاسخ:هی پسر...


sajjad
ساعت11:57---13 بهمن 1392
به به سلام داداش گلم..قالب جدید مبارک داداش..راستی پست زیبایی بود..
پاسخ:ممنون دادا اما خورد تو پرم بهم گفتن قبلی قشنگتر بود


محیا
ساعت11:02---13 بهمن 1392
زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت . . .
پاسخ:... پاییز تکرارش هم قشنگه ممنون واسه نظر زیباتون


ريحانه
ساعت10:10---13 بهمن 1392
انشالله برگرده.آهنگ وبتون عاليه.سال ها در انتظار ش ماندم اما وقتي كه رفتم وديگر نميخواستمش بازگشت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, | 19:36 | نويسنده : آتریسا |