دقت کردین موقع هایی ک با کامپیوتر کار ندارین هیچکس طرفش نمیره!
بعد ک یکی از رفیقات اس میده میگه بیا یاهو کارت دارم حالا همه اعضای خانواده میخوان تو نت فر بخورن و تحقیق در بیارن!

مامان اجازه هست ابروهامو بردارم؟؟ نه.. مامان اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟؟ نه.. مامان اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟؟ نه.. مامان اجازه هست مثه باربی آرایش کنم؟؟

نه.....

مامااااااااان، یعنی چی که همش میگی نه من۱۸سالمه هااا.... مامان :جمشیدخفه میشی یا خفت کنم!

 

دفترچه تلفن دخترا:
آ (*۱۴۰*۱#)
نگار
سوسن
مزاحم
مزاحم۱
مزاحم۲
مشکوک
نصف شب زنگ زد قطع کرد!
اس ام اس اشتباهی زد
میس کال
مریم تک زد زنگش زدم حرف نزد!
اشتباهی (منزل آقای احمدیان رو میخواست) "!!!!!!!!!!! "

یه بار فرودگاه بودم دیدم یه دختر خوشگلو معصوم داره واکس میفروشه دلم سوخت با دوستم گفتیم بریم ازش بخریم و کمکی کرده باشیم،

رفتیم پیشش گفتیم "خانوم دونه چند؟

" گفت "۷۰۰۰۰ تومن"

گفتم "مگه این واکسو از چی ساختن؟

"یه لبخندی زد و گفت :آقا اینا خاویاره واکس نیست!

یارو صبح اومد دم در خونمون گفت میخوایم واسه محلتون یه استخر احداث کنیم...... نیازمنده کمک های مردمی هستیم.....

خیلی با حرکتشون حال کردم و رفتم یه لیوان آب آوردم واسش!!
اصن مونده بود چی بگه بدبخت!!!!!!

 

اینم یه تعداد پست شاد برای کسی که دوسش دارم

امیدوارم همیشه بخندی ابجی کوچیکه



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:57---12 دی 1392
:خیلی باحال بودن-))

اشکناز
ساعت13:39---25 آذر 1392
سلام چرانمیای تو وبم؟
پاسخ:میام که!!!


mlika
ساعت18:48---21 آذر 1392
خخخخخخخ خیلی باحال بود ممنون گلییی
پاسخ:فدات ابجی کوچیکه


سهند
ساعت13:19---21 آذر 1392
سلام سپنتا

سلام ملیکا

چند وقته زیاد درگیرم

چه خبرا؟

ابجی کوچیکه چطوره؟خوش میگذره؟

راستی سپنتا قالب جدید تو حلقت!!قشنگه!!

اهنگت بد نیست قالبت یه چیز دیگس!!

راستی پاییز داره تموم میشه ها!!!خواستم در جریان باشی!!!
پاسخ:سلام دوست قدیمی بیشعور معلوم هست کدوم قبری هستی؟؟؟؟ ملیکا خوبه منم خوبم تو روحت که تموم شدن پاییز رو یاد اوری میکنی...میدونی حساسما...


شهرزاد
ساعت13:18---21 آذر 1392
خخخخخخخخخ،خیلی باحال بود!!!!


ممنون...راستی قالبت به عکس پروفایلت نمیخوره!
پاسخ:عکسشو دوس دارم!! بعدا بررسی میکنم و به وقتش عوض میکنم ممنون که یاد اوری کردی


setayesh
ساعت12:29---21 آذر 1392
خخخخخ!!!!



باحال بود روحم شاد شد!!!!



راستی قالب وبلاگت خیلی قشنگه!!



آپم سربزن!
پاسخ:سر میزنم ستایش خانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 10:34 | نويسنده : آتریسا |