!!!

 یادش بخیر...
زمان دبستان :یه سوال هم غلط ندارم.
راهنمایی :یه غلط دارم.
دبیرستان :یکی رو درست نوشتم.
دانشگاه :فکر کنم یکی از سوالا رو فهمیدم چی بود.

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت17:47---12 شهريور 1392
چتری برایـــــم بگیر حتــــی خیالے . . .

خیس دلتنگـــے شده امــ !!


پاسخ:ممممممنون


ملی
ساعت2:31---12 شهريور 1392
خدا از این به بعد شوبخیر کنه

عقيق
ساعت0:45---12 شهريور 1392
مشب به رسم عاشقی ، یادی ز یاران می کنم . در غربتی تاریک و سرد ، از غم حکایت می کنم . امشب وجودم خسته است ، از سردی دلهای سرد . آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای درد؟



منتظر حضورت هستيم
پاسخ:ممنون از حضورتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 1:25 | نويسنده : آتریسا |