پرواززززززز

 

دلت كه گرفته باشد...
شادترین آهنگ ها، برایت پر از غم است 
شلوغترین مكانها، تنهایی ات را به رُخَت می كشند
و شادترین روزها، برای تو غمگین ترین روزهاست
دلت كه گرفته باشد...
نقض میشود همه ی قانون ها
دل كجـــا... قانون كجـــا
مدتها طول میكشد تا خاك بگیرد خاطره های رنگارنگ
میگذاری تار شود این خاطره ها
اما یك خواب ِ ناغافل، گرد و خاك تمام خاطره ها را می گیرد !!
میشود مثل روز ِ اول
میشود خاطره های ناب
زخمها تازه میشود باز ...


نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت12:50---8 بهمن 1393
مطالب وبتون قشنگه خوشحال میشم به وب منم سربزنید ممنون

erfan
ساعت9:26---12 دی 1393
اگه دیدی آدمی با تنهاییاش حال مکینه!

بدون راز قشنگی تو دلش داره

و اگه تونستی حریم این تنهایی رو بشکنی

بدون تو از رازش قشنگ تری


erfan
ساعت9:25---12 دی 1393
اهل پنهان کاری نیستم...!

اعتراف میکنم...

زمانی یکی دلم را سوزاند...

حالا

یکی

یکی

یکی

دل ها را میسوزانم !!!


erfan
ساعت9:25---12 دی 1393
من

همون شخصیت مبهم داستانام

که یکدفعه

بدون این که چیزی به کسی بگه

قید همه چیز رو میزنه

و میرهــ...


پاسخ:همه نوشته هاتون قشنگه این یکی یک چیز دیگس


erfan
ساعت9:25---12 دی 1393
نفرین بلد نیستم...!!!

فقط دعا مکینم بشی اینی که الان منم...


erfan
ساعت9:24---12 دی 1393
بهت گفتم با دلم ، بازی نکن

ببین ...

خرابش کردی!

دیگه عاشق نمیشه...


erfan
ساعت9:23---12 دی 1393
ازم نکن خدافظی نمیخوام بی تو با کسی

ازم جدا بشی

بگو میخوای کجا بری؟

میخوای بری سراغ کی؟

که حاظری رابطمون به این سادگی بشه تموم

اصن باشه نمون ...


erfan
ساعت9:22---12 دی 1393
یـ...ـه

حســــ...ـی

دارم این روزا

که گاهی

با خودم

میگم

شاید

مردم

حواسم

نیس

...



مریم
ساعت13:46---10 دی 1393


خدایا خیلی وقته دیگه خوش نمیگذره

ولی چون خوشم میگذره

میفهــــمی که…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 13:18 | نويسنده : آتریسا |