من..

 گاهی اوقات ﺁﺩﻡ ﻋــﺠﻴـﺒــــ ﺩﻟــﺶ ﻣﻴــﺨـﻮﺍﺩ ﻳــﮑـﯽ ﺑــﻬــﺶ ﮔﻴـــﺮ ﺑـــﺪﻩ!
ﺍﺯﺵ ﺑــﭙــﺮﺳــﻪ ﮐــﺠـﺎﻳــﯽ؟؟؟ ﮐــﺠــﺎ ﻣﻴــﺮﯼ؟؟؟ ﮐــﯽ ﻣﻴـــﺎﯼ؟؟؟
ﺯﻭﺩ ﺑـــﺮﻭ ﺧــﻮﻧــﻪ! ﺭﺳــﻴـﺪﯼ ﺯﻧـﮕــــ ﺑـــﺰﻥ!!
ﻫـــﻮﺍ ﺳـــﺮﺩﻩ ﻟــﺒـﺎﺱ ﮔـــﺮﻡ ﺑـﭙـــﻮﺵ...
ﺗـــﺎ ﺩﻳـــﺮ ﻭﻗــﺘــــ ﺑـــﻴـﺪﺍﺭ ﻧــﻤـــﻮﻥ...
ﺣـــﺘـﯽ ﺑــﺎﻫــﺎﺗــــ ﻗـــﻬــﺮ ﮐـــﻨـﻪ

من الان بهش نیاز دارم...



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت1:27---21 خرداد 1393

خوشم نيومد .خدا همه اين كارا را برا انسان انحام ميده
.به نظر من پدر مادر بايد اين نياز فرزندشونو رفع كنن
پاسخ:من پدر و مادرم دقیقا همین طور هستند

ولی نمیشه وقتایی که ناراحتم بهشون بگم چون من ناراحتم و دوست ندارم ذره ای پدر یا مادرم ناراحت بشن



مریم
ساعت19:21---19 خرداد 1393
دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی
که پشت خوابهای نا آرام تو...
چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست...
دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم
که پشت نگرانی های زنانه ی من...
مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم
پاسخ:خیلی زیبا بود خواهرم


شهرزاد
ساعت17:31---19 خرداد 1393


arman
ساعت20:40---18 خرداد 1393
نمیدانم چراهر که میگوید
دوستت دارم
ناگهان عطسه ام میگیرد
فکر کنم به زر مفت الرزی دارم
---------------------------------------------
سلااااام خبری ازت نیست یه پست جدید گذاشتم بیا و نظرتو راجع بهش بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, | 17:18 | نويسنده : آتریسا |