گرگ!!!

 دوره دوره گرگهاست...

مهربان که باشی، می پندارند دشمنی!

گرگ که باشی خیالشان راحت میشود از خودشانی!


ماتاوان گرگ نبودنمان رامیدهیم...

 

پ.ن:

 

چند روزی هستش که مشهد نبودم و دسترسی به سیستم نداشتم و نشده به کسی سربزنم

از همه دوستانی که لطف داشتن و بهم سرزدن ممنونم

چند وقت هم هست که حال و هوام گرفته بوده و به نظر خودم پستام فقط واسه گفتن حرفای دلم بوده

امیدوارم از این به بعد بتونم پست های جالب تری بذارم خصوصا پست متفاوتم که این مدت به دلیل احترام نگه داشتن مادرمون قطع شده بود

انشاالله همیشه موفق باشید

 

سپنتا پاییزی



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت9:16---16 فروردين 1393


مریم
ساعت17:11---15 فروردين 1393
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند

ستایش کردم ، گفتند خرافات است

عاشق شدم ، گفتند دروغ است

گریستم ، گفتند بهانه است

خندیدم ، گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم.


پاسخ:؟؟؟


sajjad
ساعت16:24---15 فروردين 1393
شما آقایی داداش گر خسته جانی بگو یا علی از این که حرمت مادرمون رو نگه داشتی از ته قلبم ازت تشکر میکنم ..خییییییییلی با مرامی
پاسخ:من حرمت نگه نداشتم که تهش شما بخوای ازم تشکر کنی این حرفت واسم سنگین بود


سهند
ساعت15:47---15 فروردين 1393
چه خبرا؟

حالش چطور بود؟
پاسخ:خوب بود


سهند
ساعت15:42---15 فروردين 1393
قابل تو رو نداشت کپک
پاسخ:باز تو پیدات شد هویج فرنگی؟؟؟!! ملیکا دنبالت میگشت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, | 15:38 | نويسنده : آتریسا |