بی اراده بودنت ار بچگی سر یارکشی برای بازی وسطی پیدا بود.....
اون وقتی که می گفتی :من با کی ام؟؟
اما من میگفتم :کی با منه؟؟

....

مدیونین اگه فکر کنین شخص مورد نظر سهند بوده!!!

مدیونین



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت8:42---7 بهمن 1392
اه نخير چه حقي.من هر چي ميكشم از مهربوني هامه.........................................اين نقطه ها خاطاتم بودن گفتم بنويسمشون طولاني ميشه جاش نقطه گذاشتم
پاسخ:شما لطف دارید ریحانه بانو


mlika
ساعت19:39---3 بهمن 1392
khhehhhili namardyyyyyyy man chiii

ريحانه
ساعت11:47---2 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.غلط املايي نگيريد.نخير من كه شخصا هر پسري اذيتم كرده چند برابر عزيتش كردم جز چند نفر كه دلم براشون سوزيده
پاسخ:بابا مهربون! پس حقتونه هرچقد که اذیتتون کردن تا حالا!


ريحانه
ساعت9:22---1 بهمن 1392
خوب منم دخترم اما از بازي هاي دخترونه بدم ميومد الآن كه بزرگ شدم عروسك دوست دارم اما عروسك بازي نه.من كه از نو پايي مهد كودك بودم انصافي پسرا هميشه دخترارو عزيت ميكردن.خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:عزیت؟؟؟ منظورتون اذیته؟؟؟ خخخخخخخخخ اخه خودتون اجازه میدید اذیت بشید! مثه همین عزیت!!!!


شهرزاد
ساعت20:59---28 دی 1392
چرت میگی چرا،دختریم دیگه میخواستی بازی پسرونه بکنیم؟!!!

یادمه تو مهد کودک مون پسرا هرموقع حوصله شون سر می رفت دنبال ما می کردن موهامونو بکشن!!!!حالا باز به قشر خودتون بگین آدم!!!!
پاسخ:ما والا مهد کودکمون مختلط نبود همه هم جنس بودیم کسی مو اون یکی رو نمیکشید


ريحانه
ساعت10:43---28 دی 1392
خخخخخخخخخخخ.من زياد فوتبال بازي ميكردم اما عروسك بازي متنفر بودم
پاسخ: avarin!!!


شهرزاد
ساعت12:56---27 دی 1392
خب ما که اصن از همون اول بازی نمی کردیم،چه برسه به اینکه سرگروه هم باشیم!!!!
پاسخ:اره دیگه عروسک بازی که سرگروه نیاز نداره!!!خخخخخخخخخخخخخ!


سهند
ساعت17:16---26 دی 1392
مگه دستم بهت نرسه
پاسخ:نمیرسه دادا شوما برو جلو بوق بزن فعلا!!!!!


سهند
ساعت17:15---26 دی 1392
بخواب بابا!

3 تاشو که کار خودت بود!!!
پاسخ:نشنوم صداتو!!! اون 3تا واسه تخریب روحیه تو بود شلغم!!!


سهند
ساعت17:13---26 دی 1392
خفففففففففففههههههههه شووووووووو!!!

یادم نمیره همیشه واسه فوتبال دوس داشتی حمله بازی کنی و لی زود توپ رو لو میدادی!!!
پاسخ:ببند!! منم یادمه تو دروازه بان تیمم بودی و همیشه تو هر بازی 4 تا گل که اصن رو شاخت بود!! خخخخخخخخخخخخ!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 16:51 | نويسنده : آتریسا |