یک روز با من و سهند:

(البته ما با هم هنوز یعنی سهند با من هنوز قهره)

صبح ساعت 6:30

دیریر ریریریرینگ ... موبایل منه!

نگاه به صفحه گوشی و عکس سهند

جواب دادم:اخه چه مرگته سرصبی زنگ زدی؟

سهند با صدایی که نگرانی توش موج میزد: سپنتا پاشو بیا سرکوچتون

- چه خبره؟حلوا خیرات میکنن؟؟؟

- پاشو بیا ..من ...من... باموتور داشتم میومدم طرف خونتون زدم به یکی داره ازش خون میرهزنگ زدم اورژانس هنوز نرسیدهبیا دیگه

تماس تمام شد و من نفهمیدم چی پوشیدم , بدو بدو رفتم سر کوچه

خبری نبود, فکر کردم شاید اونطرف دیگه کوچه باشه اینقد دویدم که زود برسم طرف دیگه کوچه که به نفس نفس افتاده بودم

اینطرف کوچه هم خبری نبود

فکر کردم دیررسیدم و امبولانس اومده بردش

زنگ زدم به سهند.....بوق....بوق....

- کجایی سهند؟ نرسیدم بهت, کدوم بیمارستان داری میری؟

- من؟ هتل!تو کجایی؟؟؟

- هتل؟؟؟؟؟؟؟

- پ ن پ ! نکنه باورت شد که سرکوچتونم؟؟؟؟ من که مسافرتم یادت رفته؟ نکنه راه افتادی اومدی سرکوچه؟

- گمشو عوضی روانی, من داشتم سکته میکردم احمق

- عیب نداره یادت میره

- خفه شو, دیگه نشنوم صداتو

- سپنتا جان سهند, مرگ سهند بگو چی تنته؟

- به توچه

- بگو دیگه

( تازه نگاهی به خودم انداختم یک لنگ دمپایی از پدرم بود و یک لنگ دیگش از خودم)

- خدا ازت نگذره سهند بای

- الو الووووو

تماس فرت


منم مجبور شدم بدو بدو برگردم خونه کسی منو اونجوری نبینه

 

اینم یکی از اذیتای سهند

هرچند که هرچیزی تلافی داره ولی این بار با این کارش منو سکته داد

 

امضا: سپنتا بی اعصاب



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت18:21---31 تير 1393
ههههههههههههههههههههههههههه مردم از خنده .. نه ببخشید روده بر شدم
پاسخ:اینم روزگار ماس دیگه


ziziemdad
ساعت22:43---22 تير 1393
یه سوال سهند چه نسبتی با شماداره؟؟؟
پاسخ:خیر سرش رفیق فابریکمه


marry
ساعت17:37---14 تير 1393
چ جالب

× بـے נڵ ×
ساعت15:22---5 تير 1393
من ی رفیق دارم از رفیق تو دیوونه تر . . .
ولی قانونش همینه که رفیق باید خـُل باشه
پاسخ: !!! به افتخار رفیقتون


شهرزاد
ساعت14:48---4 تير 1393
خخخخخخخخخ،دمش گرم!!!
ولی خدایی من جرات ندارم کسیو اینجوری سر کار بذارم!!!
پاسخ:سهند بیشعور تر از این حرفاس میدونه استرس واس من خوب نیست بازم گاهی با کاراش کلافم میکنه
پاسخ:من صدام در نمیاد وگرنه ما مث موش و گربه ایم همش تو سر و کله هم میزنیم!


مریم
ساعت14:39---3 تير 1393
به نظرم خیلی دوست جالب و باحالی میاد امیدوارم همیشه خوشحال باشید و بزودی باهم آشتی کنید
پاسخ:دوست جالب که مث بچها قهر میکنه کله پوک فعلا که با من حرف نمیزنه منم دیگه نمیرم منت کشی


ريحانه
ساعت1:17---3 تير 1393
خيلي خنديدم
لايك سهند.سپنتا
پاسخ:والا زندگی من و سهند همش همینه


maryam
ساعت0:33---3 تير 1393
لینک شدی سپنتاجان ممنون ک بم سرزدی
پاسخ:ممنون مریم خانوم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, | 18:25 | نويسنده : آتریسا |