مردها...

 مردها سکوت می‌کنند

. . .

نمی‌توانند وقتی که ناراحت هستند، گریه کنند و بهانه بگیرند

!!!

مردها نمی‌توانند به تو بگویند، منو بغل کن تا آروم بشم

!!!

نمی‌توانند بگویند دلشان می‌خواهد در آغوش تو گریه کنند

!!!

ممکن است خیلی تو را دوست داشته باشند

اما نمی‌توانند صداشون رو مثل دختر بچه‌ها کنند و جیغ بزنند

بگویند: عاشقتم

!!

مرد همه اینها را قورت می‌دهد که بگوید یک مرد است

. . .



نظرات شما عزیزان:

Amirreza
ساعت9:53---26 خرداد 1393
cheghad webet khoobe faghat ye zare roo in range fontat deghat kon..baziash yezare darham barhame dada :x
پاسخ:مرسی واسه نظر سازندت


مریم
ساعت15:57---17 خرداد 1393
وقتی می گوید:دوستت دارم.......
زل زل در چشمهایش نگاه نکن....بی هیچ حرفی.....بی هیچ عکس العملی....!!!
تنها با گفتن من هم دوستت دارم این لحظه را تمامش نکن...........
جیـــــــــــغ بـــــــــــــــــزن.....
محکـــــــــم در آغـــــــــــــوشش بگیــــــــــر....
بوســــــه بارانـــــش کـــــن....
بگذار آنقدر از گفتن این کلمه به شوق بیاید..
که اگر فردا باز هم خواست بگوید :دوستت دارم....
جور دیگری بگوید....!!
یا نه.... اصلا نگوید....
دستت را بگیرد ببرد تمام دوست داشتن را نشانت بدهد.....!!
دوستت دارم مقدس است.....!!
گفتنش مسئولیت دارد......شنیدنش مسئولیت پذیری....!!
حواست باشد....
پاسخ:ممنون


hadi
ساعت21:45---16 خرداد 1393
اره دیگه..
وبت عالی بود..
خیلی خوشحال میشم بهم سربزنی..و نظر بدی..
راستی لینکم کن..و بهم خبر بده تا لینکت کنم..
پاسخ:ممنون


sajjad
ساعت19:35---15 خرداد 1393
نیم کیلو باش ولی مرد باش
پاسخ:موافقم


Aʟıяεzα
ساعت18:35---15 خرداد 1393
واقعیتو گفتی ... ممنون ...
پاسخ:ممنون که سرزدی


MehrSa
ساعت13:04---15 خرداد 1393
webeto0 do0s dashtam koli b mnm sar bzn

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 12:46 | نويسنده : آتریسا |