این روزها

  این روزها

نمیفهمم!
خودم هم حال خودم را نمی فهمم...!
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم رو به آسمان ها پر میکشد!
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه او را هم آغوش شوم...
{دل کوچکم}! آرام باش...

 

ببخشید من هنوز هم با مشکل مواجه هستم 

نمیرسم درستش کنم

شرمنده که نمیتونم به پاس نظرهاتون به وبلاگاتون درست سربزنم



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت9:45---7 ارديبهشت 1393
داداش پیشنهاد من اینه که از مرورگر فایر فکس استفاده کنی..چون هم بی عیبه نسبت به کروم واینکه از نظر سرعت رتبه ی اول رو داره..و از طریق کنترل پنل برو به network and internetو internet option رو باز کن.. پنجره ی advanced رو بزن و reset رو اون پایین بزن و اوکی کن..ولی حتما از فایرفاکس استفاده کن ..یا علی داداش
پاسخ:ممنون واسه راه نماییت یک کروم دیگه ورژن جدید نصب کردم فعلا که از قبلی بهتره و داره کارمیکنه ولی بازم ممممممممنووووووونم


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت19:01---4 ارديبهشت 1393
مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای


یا ببافم … یا بشکافم …


اول و آخر که به پای تو می افتم ...


پاسخ:like


مریم
ساعت14:07---3 ارديبهشت 1393
گاهی خوب است ادم بداند وقتش رسیده

"دست بکشد"و"رها "کند

وقبول کند که "جنگیدن "بس است

گاهی باید بگذاری روزگار بیایید

سرنوشت خودی نشان بدهد

و همه چیز دست به دست هم دهد تا اوضاع رقم خورد

وتـــــــــــو ساکت و ســــــرد

تنها ورق بخوری
پاسخ:زیبا بود خواهرم ممنون


sajjad
ساعت0:40---2 ارديبهشت 1393
داداش چه مشکلی؟؟؟ اگه مشکل کامپیوتریه بگو تا کمکت کنم
پاسخپاسخ:واقعا ممنون میشم اگه بتونی کمکم بکنی چون وقت ندارم بگردم تا مشکل رو پیدا کنم حدودا 2 هفته پیش, chrome واسم مشکل پیدا کرده بود و گوگل رو باز نمیکرد و اصلا نمیشد که چیزی رو جستجو کرد همزمان internet explorer هم نصفه نیمه همین مشکل رو داشت برادرم chrome رو پاک کرد و دوباره نصبش کرد حالا اینجا رو با مشکل باز میکنه و من حتی واسه وارد شدن به بلاگ خودم هم مشکل دارم هر جایی رو که میخواد باز بکنه کلی باید منتظر باشم و reload رو بزنم واسه نظر دادن هم همین برنامه رو دارم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم فکر کنم باز باید پاکش کنم و دوباره نصبش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:10 | نويسنده : آتریسا |