این همه از اول ابتدای درس خوندیم که معدلمون بالا بشه آخرش چی شد لااقل موقعی که دانشجویت خرخونی نکنید تا بعد که بیکارید و کار نیس افسوس نخورید والااااااااا 

یادش به خیر... وقتی از امتحان بیرون میومدیم
دبستان :یه غلط ندارم
راهنمایی :یه غلط دارم
دبیرستان :یه دونه درست دارم
دانشگاه :فکر کنم یکیرو فهمیدم

نمیدونم این چه دردیه هر سال دقیقا بعد از دادن آخرین امتحان، یه دفعه ای کلی انگیزه و دلیل برای درس خوندن پیدا میکنم....!
عایا شمام اینجورین؟....
نیستین؟
میخواین باشین؟
نمیخواین باشین؟
خواهید بود؟

به اونایی که عجله دارن فارغ التحصیل شن

یادآوری کنم که عزیزم بیرون که کار نیست،

باور کن خونه هم هیچ خبری نیست!

همون دانشگاه بمون حداقل یکی پرسید چیکار میکنی بگی دانشجو هستم.

خودم نمونش!

دنبال کارم که نیست!!

همون دانشجو باشم بهتره!!

موندم ساله بعد چه خاکی مناسب تره بریزم تو سرم

اها یه راه هم هست!

برم اب هویجی باز کنم!

سهند هم نقش هویج رو اجرا کنه!!

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت18:41---8 بهمن 1392
آخي.مظلوم.منم قيافم خيلي معصومانست اما انصافي شيطونم.اما من مهربونم تاحالا نشده دل كسي را بشكنم واز دلش در نيارم اما قاطي كنم يادم ميره دخترم بايد تنها بزنم بيرون هرجا وهرساعتي باشه.يه بار با نامزدم رستوران بوديم قاطي كردم زدم بيرون ساعت يازده شب بود آقا غرورش اجازه نداده بود بياد دنبالم پسر عمشو فرستاده بود رفتم ديدمش اولش دوست داشتم بكشمش اما بعدش دلم نيومد.كلا باهمه مهربونماما شيطنتمو ميكنم وهمش آقاييم ميگه اينقدر شيطون نباش
پاسخ:قدر خودتونو بدونید


ريحانه
ساعت10:54---8 بهمن 1392
ماهم دبير پرورشيمون مزخرف بود تو دوران راهنمايي تو دبيرستان هم مزخرف بودن فقط راجع به دوستي دختر وپسر حرف ميزدن اما يه سال خوب بود.من چن مادرم دبير بودن وپدرمو همه ميشناختن بچه ي آرومي بودم اما سال دوم وسوم دبيرستان يذره شلوغ ميكردم.من شيطنت هامو تو شمال سر دختر خاله ها وپسر خاله ها ودختر دايي پسر داييم خالي ميكنم طفلي ها الآن زنگ ميزنن ميگن نامزد كردي ديگه آدم شدي .اما چند ماه پيش بامامان دوتايي رفتيم شمال خيلي حال داد طفلي هارا مجبور ميكردم دوازده بريم پارك واينا از اين طرفم طفلي نامزدم دلتنگ شده بود هي اس ميداد منم ميگفتم عزيزم شرمنده بيرونم بعدا اس بده ميگفت تا دوشب كجايي؟خلاصه هر دوطرف حسابي نازمو ميكشيدن فقط جاي داداشيم خالي بود
پاسخ:خوبه که خوش گذشته من والا دوستامو بیچاره کردم!!! والا من از اون دستا ادماییم که اگه مثلا20,30 دقیقه یه جا ساکت و مظلوم بشینم بهم میگن چته!!! به قول یکی از دبیرای دبیرستان اب نمیبینم وگرنه شناگر ماهریم!!! از این طرف مظلومم جلو همه از اونور دوستام از دستم شاکین که دودقیقه شیطونی نکن!!!!منم دیگه!


ريحانه
ساعت8:40---7 بهمن 1392
مشخص نيست استاد نيستم معلمم.بيستو هشت سالگي استاد ميشم.شايد مشاور بشم.معاون يادبير پرورشي .دوست دارم دبير رياضي بشم اما نميشه چون رشتم انساني بود.دبير پرورشي هم خوبه متاسفانه اكثر دبير پرورشي ها كارشون را درست انجام نميدن.هررشته اي كه توش تدريس كنم رادوست دارم راستي تاريخ عاليه چون خيلي چيزا ازش ميدونم كه مردم جامعمون خبر ندارن و متاسفانه همش هم راجع به تاريخ خودمونه
پاسخ:واییییییی پرورشی!!!!!!!!! یعی همش خنده بودا! داخل راهنمایی دبیر باهامون لج بود ما هم بچه درس خونا بودیم و هم شیطونای مدرسه! سر کلاس یه دفعه از یکی از بچه ها پرسید بچه زرنگا کیان؟ اونم مارو نشون داد اما دبیره گفت اینا رو ولشون کن!!!


ريحانه
ساعت11:15---6 بهمن 1392
چشم بزاريد چهار سال ديگه با دانش آموز آم ميام خدمتتون
پاسخ:ما منتظرتونیم خانوم استاد! جسارتا چی درس قراره بدید؟


ريحانه
ساعت11:44---2 بهمن 1392
راستي طفلي سهند تموم ميشه بايد چند نفر ديگه هم همكارش بشن ونقش هويج را بازي كنن
پاسخ:من فقط یه سهند رو دارم که بامعرفته شما اگه اشنا دارید بیارید در مغازه!استقبال میکنم!!!


ريحانه
ساعت11:43---2 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخخخ.تازه به فاميل ها ودانش آموز هاي آيندمم آب هويج فروشيتون را معرفي ميكنم خيلي شلوغ تر از اونيي كه فكر ميكردي
پاسخ:بیچاره سهند!!!


sona
ساعت12:22---1 بهمن 1392
خخخخخخخ افرین شغل خوبی میخوای داشته باشی منم قول میدم ازت بخرم
پاسخ:ممنون


ريحانه
ساعت9:18---1 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخخ.خداروشكر من ازالآن كارم مشخصه.انشالله كار پيدا ميكني آب هويجم خوبه خودم شخصا هرروز ازت آب هويج ميخرم
پاسخ:بیچاره سهند! من اگه میدونستم اینقد متقاضی زیاده زودتر پستشو میذاشتم!


setayesh
ساعت16:11---30 دی 1392




بامزه بود!آپم سربزن
پاسخ:ok


شهرزاد
ساعت21:01---28 دی 1392
خب پس آدرس بده بادوستان جمیعا بیایم یه آب هویج بزنیم،یه وقت کسب و کارت کساد نشه!!!
پاسخ:خخخخخخخخ چسب واسه افتتاح دعوتت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 11:14 | نويسنده : آتریسا |