اری

 من آنچه را احساس باید کرد

یا از نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که :آیا دوستم داری؟
قلب من و چشم تو می گوید به من :آری
(فریدون مشیری)

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت22:29---6 شهريور 1392
درووووووووووووووووووود.



دمت گرم وبلاگ باحالي داري بي صبرانه منتـظرپست هاي بعديت هستم راستي خوش حال ميشم يه سر به وب منم بزني

و

منو لينک کني



?منتظر حضور گرم و روياييت در وبم هستم
پاسخ: ممنون


fahimeh
ساعت17:20---4 شهريور 1392
همــه ی مـــا

فقــط حســـرت بــی پــایــان یــــک

اتفــــاق ســـاده ایـــم

کــــه جهــــان را بـــی جهــــــت ،

یــــک جــــور عجیبــــی جــــدی گرفتـــــه ایــــم … !


پاسخ:tnq


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 12:1 | نويسنده : آتریسا |