این منم

گاهی انقدر دلم میگیرد..

   گاهی انقدر احساس تنهایی میکنم...

      گاهی انقدر خسته میشوم ...

و کسی نیست که تنهاییی هایم را با او تقسیم کنم...

خودم را با تمام قدرت در آغوش میکشم و میگویم...

**دیوونه خسته نشو..من که هنوز تنهات نذاشتم...**



نظرات شما عزیزان:

هیرا
ساعت0:07---10 ارديبهشت 1392
سلام
سپاس که بهم سر زدی
وبلاگ خوبی داری توم
راستی چه کدی تو وبلاگت گذاشتی مکه نوشته هات میان پیشواز آدم!؟


سهند
ساعت18:45---9 ارديبهشت 1392
یه پیغام:
از طرف اونی که تنها اومده
تنها میره
تنها نمیذاره
تنهاش میذارن
تنها یه ارزو داره
که تو تنهاش نذاری...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:5 | نويسنده : آتریسا |